середу, 1 червня 2016 р.

НЕ ЗАБУДЬ ПРИВІТАТИ!  

Іван 

Сьогоднi 
Ім`я Іван, як одне з найпоширеніших на Русі і в сучасному суспільстві, стало своєрідним символом, уособленням слов`янського чоловіка. Яким би не був варіант написання і вимови імені (український...

Олександр 
Сьогоднi 
Ім`я Олександр прийшло до нас із давньогрецької мови і означає «захисник». Це дуже популярне і поширене ім`я не тільки в українському суспільстві, але й далеко за межами нашої країни. На всіх мовах...

Олексій 
Сьогоднi 
Ім`я Олексій в перекладі з давньогрецької означає «помічник». Воно поширене на території України з давніх часів і на сьогоднішній день має досить багато похідних форм: Альоша, Льоха, Лекса та...

Микита
Сьогоднi 
Ім`я Микита прийшло до нас з давньогрецької мови, що в перекладі означає «переможець». Риси притаманні цьому імені - прямота, цілеспрямованість. У дитинстві Микита - допитливий, енергійний, веселий,...

Немає коментарів:

Дописати коментар